Nuffnang

Thursday 10 November 2011

Celcom Tidak Telefon Lagi...



Bil Telefon Melambung...
Tiap-Tiap Bulan Biasanya Bayar RM53.00...
Kenapa Tiba-Tiba Pada 1 Bulan Tersebut...
Bil Telefon Mencecah RM250.00...
Apabila Disemak Dengan Pihak Berkenaan...
Mereka Mengatakan Ada Guna Internet...
Sedangkan Masa Tersebut Pukul 7.39 Pagi...
Itu Waktu Aku Ade Program...
Mustahil Masa Tersebut Aku Melayari Internet...
Mereka Kata Aku Guna Internet 1000KB...
Dan Dikenakan Charge RM100.00 Dalam Masa 1 Minit...
Pada Pukul 7.40 Pagi...
1 Minit Selepas 1 Minit Tadi Aku Dikenakan Charge...
Sebanyak RM100.00 Pula...
Aku Buntu...
Kenapa Bil Telefon Tersebut Mencecah Begitu Rupa...
Sedangkan Aku Tak Layari Internet Pada Masa Tersebut...
Mereka Yang Berkenaan Cakap...
Kot-Kot Telefon Yang Saya Guna Ada Masalah Internet...
Jadi Camne Nak Tahu Puncanya...
Apabila Pergi ke Pihak Berkenaan...
Tak Dapat Kesan Lagi...
Aku Bertambah Buntu...
Bil Telefon Makin Lama Makin Meningkat...
Sampai Sekarang Aku Sedang Menunggu Panggilan...
Daripada Pihak Berkenaan Hasil Penyiasatan...
Bagaimanakah Keputusannya Aku Pun Tak Tahu...
Aku Masih Tertanya-Tanya...
Panggilan Keluar Dah Kena Block...
Nasib...Nasib...

3 comments:

lutfiraffi said...

eh.... serius.... sama kes kita... kene bulan lepas... tak pasal2 kene 200 lebih... siot btol celcom

zely1982 said...

hbs 2 byr x?

Muslimah Mujahidah said...

zeli..awk kena siasat betul2 tue..kiter bukan tunggu kenyataan dr pihak berkenaan.tp kena sentiasa bertanya..bior kena marah sx..lau kena mrh.xpyh peduli.janji tahu punca berlaku.