Nuffnang

Sunday 20 November 2011

Patutkah Buat Surat Aduan?

 
Bil Telefon Mencecah RM286.00...
Apabila Disemak Dengan Pihak Celcom...
Mereka Mengatakan Ada Guna Internet...
Sedangkan Masa Tersebut Pukul 7.39 Pagi...
Itu Waktu Aku Ade Program...
Mustahil Masa Tersebut Aku Melayari Internet...
Mereka Kata Aku Guna Internet 2000KB...
Dan Dikenakan Charge RM100.00 Dalam Masa 1 Minit...
Pada Pukul 7.40 Pagi...
1 Minit Selepas 1 Minit Tadi Aku Dikenakan Charge...
Sebanyak RM100.00 Pula...
Aku Buntu...
Kenapa Bil Telefon Tersebut Mencecah Begitu Rupa...
Sedangkan Aku Tak Layari Internet Pada Masa Tersebut...
Mereka Yang Berkenaan Cakap...
Kot-Kot Telefon Yang Saya Guna Ada Masalah Internet...
Jadi Camne Nak Tahu Puncanya...
Apabila Pergi ke Pihak Berkenaan...
Tak Dapat Kesan Lagi...
Semalam Aku Menerima Call...
Daripada Pihak Berkenaan...
Tetapi Mereka Mengatakan Tidak Dapat Kesan...
Panggilan Keluar Dah Kena Block...

Aku Kena Bayar Banyak Juga...
Ataukah Aku Kena Buat Aduan KPNKK?
Nasib...Nasib..

No comments: